jump to navigation

Alhamdulillah December 7, 2009

Posted by ibnukhair in MyUsrah.
Tags: , ,
trackback

Tahniah akhi 🙂 ….  Mabruk ya akhi, muga mujahidah yang lahir menjadi bidadari besi dan benteng ad-deen….  Mabruk sheikh! Semoga besar jadi mujahidah dakwah yagn sejati… Tahniah, semuga bertambah rezeki hendaknya… Tahniah atas kelahiran puteri kedua abi dan umie Safiyyah. Semoga seluruh family sejahtera dan dilindungiNya selalu… Alhamdulillah tahniah abang! …. ALhamdulillah.. semuga bertambah bahagia…  Mabruk atas kelahiran mujahidah baru. Moga perlindugan dan rahmat Allah bersama anak tersebut dan enta sekeluarga… Tahniah, semoga membesar menjadi mujahidah dakwah…  Mabruk, moga Allah memberkati si bayi, kamu mensyukuri Pemberinya dan bayi tersebut terus berbakti kepada mu… Tahniah! Moga menjadi anak yang solehah… Alfu mabruk, moga menjadi penyejuk mata ummi dan abi… Burika lakum fil mauludah wa syakartum al-Wahib wa ruziqtum birraha… Tahniah akhi, moga menjadi mujahidah solehah… Tahniah, moga dididik menjadi pewaris dakwah kita… Congrat bro! Mabruk! Alhamdulillah, lahir lagi seorang pejuang!!

Alhamdulillah.  Selayaknya pujian buat Tuhan yang Empunya segala perbendaharaan, baik yang bernyawa mahupun tidak. Alhamdulillah, Safiyyah dah jadi akak tanggal 07-12-2009 jam 09:18 pagi tadi. Comel tak adik kita 🙂 Jazakumullahu Khair al-Jaza’ buat semua ammu dan achik yang mendoakan adik kita dan kita sekeluarga. Moga Allah membalas yang setimpal buat ammu dan achik sekalian.

Ada yang tanya nama.. Hah sobar ye… Kita tunggu hari yang ketujuh. Sunnah la ammu 😉

Cay laa.. penat melayan adik. Doakan ummi kita lekas sembuh ye. Cian kat ummi.. Haa, kengkawan yang nenakal kat luar tu, tak baik tau, sian kat ummi=ummi kita tau masa ngandung dan lahirkan kita.. So, kenalah kita jadi budak solehah… Hehe..

Okay kengkawan tido dulu.

Salam perjuangan,
SKKR (Will it be my last signature before adik take over.. :O )

Advertisements

Comments»

1. hidayah - December 8, 2009

“SKKR (Will it be my last signature before adik take over.. :O )”

Eh jgn2..Same2 la Safiyyah ngan adek meriuhkan teratak Tateh ibnu Khair ni, the more the merrier! ;D

2. pencilboxradioactive - December 8, 2009

WAH..safiyyah
tahniah atas kelahiran adik baru 🙂
safiyyah jangan nakal2tau lagi lepas ni
dah jadi kakak ni, kene jaga adik baik

acik doakan agar kabahagiaan sentiasa meliputi seluruh keluarga safiyyah
amin

3. azril'kiara - December 8, 2009

dek Safiyyah,
baru je ammu jumpe 2 hari lepas, dh jd kakak ye skrg.
so lepas ni tok leh naka2 laie.
ketuk sane ketuk situ =P

ape2 pun buat abi dan ummi saffiyyah, muga dipermudahkan urusan dgn ucapan doa ““Barakallahu laka fil mauhub. Wa syakarta al Wahib. Wa balagha asyuddahu. Wa ruziqta birrahu.” (Semoga Allah memberkati kamu pada anak yang dikurniakanNya kepada kamu, semoga kamu mensyukuri Tuhan Yang Maha Pemberi, semoga anak itu akan mencapai umur kuat/matangnya dan semoga kamu akan diberi rezeki kebaikannya)

4. ibnukhair - December 8, 2009

Achik pencilbox, Ammu Azril…

Masheh for doa ye. InsyaAllah, sungguhpun Safiyyah ni pemalu orangnya, tapi kita tetap sayang adek tau.. nanti kita upload gambor kiss adik.. Hehe..

Acik Nemo,

Acam-acam….

5. MokSu - December 9, 2009

Salam ‘alayk!

Wah..mabruk~

eh..eh..tembam sikit agi arr adik safiyyah ni..hhehee..

6. Lair - December 9, 2009

tahniah en khair, nida & family. tembam baby yg nih. comel.

7. hurin - December 30, 2009

Mabruk~ alhamdulillah. Semoga menjadi mujahidah yg tergagah di medan perang!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: